poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Biebrzańskie bagna.

Wiem, że znowu dawno się tu nie pojawiałam, ale problemy mnie powoli zaczynają przerastać. Wiosna codziennie piękniejsza, a mnie się nawet nie chce zdjęć robić. Ostatnio mam czas podróży, byłam nad morzem.......aż 2 godziny, ale morze widziałam tylko z windy, więc zdjęć brak. Wczoraj za to wybrałam się nad Biebrzę, więc pokażę co widziałam.Najpierw ogólnie:













Tutaj jest łoś, ale był strasznie daleko, więc niewiele widać, ale to naprawdę jest łoś, a nie plama:



Za to z bliska widziałam łosie w drodze powrotnej, w okolicach Wyszkowa, no ale z autokaru, więc nie było szans na zrobienie zdjęcia.Bocian w locie:



Bocian na gnieździe, a na dolnych piętrach bocianiego gniazda mieszkają sobie wróbelki, przypomina mi się dobranocka o Ćwirku:



A teraz bociany w sytuacji intymnej, no wiem, brzydko podglądać:



Żeremie bobrów :



Rycyki:





Gęś gęgawa:



Czapla i jakiś drapieżnik:



Gniazdo remiza, remiza niestety nie udało mi się zobaczyć:



Kaczeńce już kwitną:



Widziałam też małego zaskrońca, ale zanim zrobiłam zdjęcie schował się w wodzie, upolowałam zamiast niego żabkę:



A tutaj przyszłe żabki:



Rozlewiska Biebrzy są przepiękne i mam zamiar wybrać się tam ponownie, żałowałam, że nie jestem dobrym fotografem i nie mam wypasionego sprzętu, no i dużo więcej czasu na "polowanie"

.P.S.Ratunku, kto popsuł blogera? Wcisnęłam sobie chyba przycisk HTML i zamiast zdjęć widzę literki i cyferki, a w dodatku podgląd jest jakiś oszukany, bo ile rzędów odstępu nie dam, to na podglądzie wygląda tak samo. A tak dobrze się tu pisało posty, teraz jest dużo trudniejsza obsługa, po co ktoś to zepsuł? Czy ktoś może mi coś doradzić?

2 komentarze:

  1. Piękne widoki. Jaki zwierzyniec. Chciałbym tam pojechać, tyle tam natury.Uwielbiam podglądać zwierzaczki, tu w mieście mało ich jest, no cóż. Nie wiem co z boggerem. Co jakiś czas ktoś narzeka na szwankowanie programu. To wina chyba systemu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tu dawno nie zaglądałam/ Piękne zdjęcia. Kaczeńce jak u mnie nad stawem i żabki też:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń